Karrier
Irodai asszisztens
LEGFONTOSABB FELADATOK:
- Általános irodai feladatok ellátása
- Napi munka támogatása
- Dokumentációk kezelése és előkészítése (rendszerezés, scannelés, lefűzés, fénymásolás)
- Különböző nyilvántartások vezetése / kezelése
- Kapcsolattartás ügyfelekkel (telefon, email)
- Beérkező és kimenő posták kezelése
- Irodaszer- és egyéb beszerzések lebonyolítása
- A jóváhagyott összesítők alapján a számlák szabályos kiállítása és megküldése az ügyfelek felé
- Könyvelési anyag összeállítása és határidőben való eljuttatása a könyvelő részére
- Mappastruktúra létrehozása és karbantartása a szerveren dokumentumok kezeléséhez
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
- Váci központi irodánkban (2600 Vác Dr. Csányi László krt. 49.)
RÁD VAN SZÜKSÉGÜNK, HA:
- Legalább középfokú végzettséged van
- Teljes munkaidőben számíthatunk rád (Munkaidő. Hétfőtől – Péntekig 8:00-16:30)
- MS Office programok felhasználói szintű ismerettel rendelkezel: magabiztos Excel és Word, Outlook kezelés fontos
- Pontosan, hatékonyan végzed munkád
- Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képességgel rendelkezel
- Önállóság, rugalmasság, precizitás, türelem jellemez
- Megbízhatóság, és lojálitás jellemzi a munkádat
- Nyelvtudás nem szükséges
ELŐNY:
- hasonló területen szerzett 2-3 év munkatapasztalat
AMIT KÍNÁLUNK
- Hosszú távra tervezünk Veled
- Céges telefon és laptop
- Versenyképes fizetés
- 8 órás bejelentés
A jelentkezésedet email-en teheted meg a szarvas.zsolt@safetyzone.hu címen, amihez kérlek csatold:
- Fényképes Önéletrajz