Karrier

Irodai asszisztens

 

LEGFONTOSABB FELADATOK:

  • Általános irodai feladatok ellátása
  • Napi munka támogatása
  • Dokumentációk kezelése és előkészítése (rendszerezés, scannelés, lefűzés, fénymásolás)
  • Különböző nyilvántartások vezetése / kezelése
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel (telefon, email)
  • Beérkező és kimenő posták kezelése
  • Irodaszer- és egyéb beszerzések lebonyolítása
  • A jóváhagyott összesítők alapján a számlák szabályos kiállítása és megküldése az ügyfelek felé
  • Könyvelési anyag összeállítása és határidőben való eljuttatása a könyvelő részére
  • Mappastruktúra létrehozása és karbantartása a szerveren dokumentumok kezeléséhez
     

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

  •  Váci központi irodánkban (2600 Vác Dr. Csányi László krt. 49.)


RÁD VAN SZÜKSÉGÜNK, HA:

  • Legalább középfokú végzettséged van
  • Teljes munkaidőben számíthatunk rád (Munkaidő. Hétfőtől – Péntekig 8:00-16:30)
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerettel rendelkezel: magabiztos Excel és Word, Outlook kezelés fontos
  • Pontosan, hatékonyan végzed munkád
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képességgel rendelkezel
  • Önállóság, rugalmasság, precizitás, türelem jellemez
  • Megbízhatóság, és lojálitás jellemzi a munkádat
  • Nyelvtudás nem szükséges
     

ELŐNY:

  • hasonló területen szerzett 2-3 év munkatapasztalat

 

AMIT KÍNÁLUNK

 
  • Hosszú távra tervezünk Veled
  • Céges telefon és laptop
  • Versenyképes fizetés
  • 8 órás bejelentés

 

A jelentkezésedet email-en teheted meg a szarvas.zsolt@safetyzone.hu  címen, amihez kérlek csatold:

  • Fényképes Önéletrajz